Radyatör suyu taşıyor

D@rk34 · 119 · 57121

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ahmet.mevlana

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 90
    • Puan +0/-0
  • Forum Otomobil
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Bana da öyle geliyor kapakla ilgili olabilir. Bakayım bir sabah. Eyvallah teşekkür ederim.

Galaxy Nexus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi




Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Bana da öyle geliyor kapakla ilgili olabilir. Bakayım bir sabah. Eyvallah teşekkür ederim.

Galaxy Nexus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Rica ederiz Ahmet ne yaptık? :)


Çevrimdışı ahmet.mevlana

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 90
    • Puan +0/-0
  • Forum Otomobil
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Sabah baktım su seviyesi min a doğruydu. Su ekledim arabayi calistirdim.5 10 dakika rolantide kaldı. Max ile min arsinda su seviyesi. 3km gittim durdum arabayi park ettim. Su seviyesine baktim. Max a yaklasmis. Bir parmak artmis?

Galaxy Nexus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı D@rk34

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,968
    • Puan +62/-2
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Tansu
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2006
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Sabah baktım su seviyesi min a doğruydu. Su ekledim arabayi calistirdim.5 10 dakika rolantide kaldı. Max ile min arsinda su seviyesi. 3km gittim durdum arabayi park ettim. Su seviyesine baktim. Max a yaklasmis. Bir parmak artmis?

Galaxy Nexus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yedek kabına bakarsan motor ısındığında artar soğuduğunda azalır.O normal birşey ölçümlerini hep sabah soğuk motor olarak bak ve her zaman radyatör kapağını açma motor çalıştığında zaten radyatörde bir basınç oluyor bu birikiyor içerde sen motoru tam anlamıyla soğutmadan açarsan taşma yapar normaldir.ama şöyle bir durum var eğer ki motor sıcakken araç radyatör kapağından su kaçırıyorsa kapak gitmiştir.Kapakta bir kaçak yok ama su azalıyor yani motor soğukken su seviyesinin olduğu yerin de altına iniyorsa ve git gide bu azalmaya devam ediyorsa sistemde bir kaçak var demektir.
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Radyatör kapağını kontrol ettin mi Ahmet?


Çevrimdışı ahmet.mevlana

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 90
    • Puan +0/-0
  • Forum Otomobil
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Yok sıcakken bir sorun yok. Soğukken oluyor. Max çizgisinde su olunca sabah geldiğinde tasmis oluyordu. Bakmaya devam ediyorum.

Galaxy Nexus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı D@rk34

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,968
    • Puan +62/-2
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Tansu
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2006
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Yok sıcakken bir sorun yok. Soğukken oluyor. Max çizgisinde su olunca sabah geldiğinde tasmis oluyordu. Bakmaya devam ediyorum.

Galaxy Nexus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yani taşma radyatör kapağından değil yedek su deposundan oluyor?
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
çok ilginç. soğuk radyatör nasıl su atıyor merak ettim  :düşünüyor: radyatör delik desek her zaman atması lazım


Çevrimdışı ahmet.mevlana

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 90
    • Puan +0/-0
  • Forum Otomobil
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Aynen

Galaxy Nexus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı ahmet.mevlana

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 90
    • Puan +0/-0
  • Forum Otomobil
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Su deposunun kapağından sızıyordu. Şimdi sorun yok gibi

Galaxy Nexus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Su deposunun kapağından sızıyordu. Şimdi sorun yok gibi

Galaxy Nexus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Ahmet radyatör bölgesinde nerede ıslanma var? tespit ettin mi? Motor iç panelde yani


Çevrimdışı D@rk34

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,968
    • Puan +62/-2
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Tansu
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2006
  • Yakıt Tipi: Motorin
sanırım Radyatörde hava vardı çalışırken depodan su çekiyordu onun için yedek depoda azalıyordu sizde azaldığı için su ekliyordunuz bu sefer radyatör soğudukça suyu geri yolluyordu bu sefer de taşıyordu. Ben öyle anladım Biraz tuaf ama neyse :)
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
sanırım Radyatörde hava vardı çalışırken depodan su çekiyordu onun için yedek depoda azalıyordu sizde azaldığı için su ekliyordunuz bu sefer radyatör soğudukça suyu geri yolluyordu bu sefer de taşıyordu. Ben öyle anladım Biraz tuaf ama neyse :)

Yalnız hava olsa devirdaim sıkıntılı olur, hararet yükselir Tansu'm.


Çevrimdışı D@rk34

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,968
    • Puan +62/-2
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Tansu
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2006
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
sanırım Radyatörde hava vardı çalışırken depodan su çekiyordu onun için yedek depoda azalıyordu sizde azaldığı için su ekliyordunuz bu sefer radyatör soğudukça suyu geri yolluyordu bu sefer de taşıyordu. Ben öyle anladım Biraz tuaf ama neyse :)

Yalnız hava olsa devirdaim sıkıntılı olur, hararet yükselir Tansu'm.
Ufak bir hava hararete sebep olmas ki Abi :)
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Ufak bir havaysa suda atmaz o zaman   :hihihi:

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
sanırım Radyatörde hava vardı çalışırken depodan su çekiyordu onun için yedek depoda azalıyordu sizde azaldığı için su ekliyordunuz bu sefer radyatör soğudukça suyu geri yolluyordu bu sefer de taşıyordu. Ben öyle anladım Biraz tuaf ama neyse :)

Yalnız hava olsa devirdaim sıkıntılı olur, hararet yükselir Tansu'm.
Ufak bir hava hararete sebep olmas ki Abi :)



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33